Zastosowanie grafiki w reklamie

Grafika komputerowa jest nieodzownym elementem reklamy. W telewizji wiele reklam zostało wykonanych w technologii 3d (trójwymiarowej), prezentującej dany produkt, lub też używają tła, również innych obiektów, które zostały poddane komputerowej obróbce graficznej. Duże pole manewru reklamom daje internet, gdzie wszystkie widoczne zdjęcia, banery stron, oraz animacje są efektem pracy grafików komputerowych. Plakaty rozmieszczane w miastach, a także reklamy zamieszczone w gazetach i czasopismach, promujące grupy, ludzi, organizacje czy też produkty, były tworzone lub edytowane komputerowo. Agencje reklamowe zatrudniają grafików komputerowych, których zadaniem jest projektowanie opakowań rozmaitych produktów, więc ilekroć znajdziemy się w sklepie i oglądamy opakowania jakichkolwiek produktów, widzimy obrazy graficzne. Manipulacja reklamy czerpie wiele korzyści z przedstawienia problemu lub obiektu reklamowanego z perspektywy optymalnej, sugerując lub narzucając odbiorcy najlepszą zdaniem autora reklamy opcję. Stosując zabiegi graficzne w celu upiększenia reklamowanego obiektu można spowodować sytuację, gdzie faktyczny wygląd zdecydowanie się różni od przedstawionego na opakowaniu, bądź plakacie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.